امیر علی جانامیر علی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی پسراژدها سوار

سومین آپ 92

1392/1/17 21:03
نویسنده : مامان معصومه
303 بازدید
اشتراک گذاری

امیر

اینم از 7سین ما که کمی ساده بود

امیر

یار همیشگی امیر در عید

امیر

امیر و پدر عزیزم

امیر

 

 

و اینم یه شب خوب در کنار فامیلای عزیزم

رفته بودیم ویلای خاله عزیزم و اونجا همه محمد و مبین پسرخاله هامو مجبور کردیم برامون بالن هوا کنن البته عکسا بد شد اما دلم نیومد نزارم

بچه ها

بالن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هیراد و عمه لیلاش
17 فروردین 92 22:30
سلام عزیزم ، عیدیت مبارکت باشه همیشه و همه جا لبت خندون و دلت شاد و تنت سالم گلم
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 1:28
عزیزم خیییلی هم سفره هفت سینتون قشنگ بود عسلم ببین چه تیپی هم زده خوشتیپ خاله دوستت دارم
محبوبه مامان الینا
18 فروردین 92 9:19
به به چه گل پسریعکس امیر و پدربزرگ رو خیلی دوست دارم
♥ مامي ملودي جون ♥
18 فروردین 92 10:12
دوست خوبم خوشحالم كه بهتون خوش گذشته . انشا الله سالي پر از بركت و شادي براتون باشه . ماشا الله امير جونم كه با تيپش و صورت ماهش دل آدم و ميبرههههههههههه
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 12:38
مرسی عزیزم بابت رای خیلی لطف میکنی


وظیفست عزیزم
منا مامان امیرسام
19 فروردین 92 2:08
اااای جانم چه مودب نشسته.کی میشه ما هم با امیرسام یه عاالمه عکس سر صبر بندازیم
سال نو مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید


انشالله گل پسر شما هم بزرگ شد همینجوری میشینه
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
19 فروردین 92 7:47
ممنون عزیز دلم ...
مبارکش باشه خیلی قشنگه ...
دست مامان و باباش درد نکنه .



لطف داری گلم
مامان رادمان
19 فروردین 92 9:05
عزیزم سال نو مبارک الهی سالی پر از خیر و برکت براتون باشه
عکسها هم خیلی قشنگن


فدای شما دوست عزیزم
مامان رهام
22 فروردین 92 12:43
سلام دوست خوبم.....سال جدید و بهتون با تاخیر تبریک میگم..با بهترین آرزوها..مونا و رهام
مامان ساجده
24 فروردین 92 21:13
سلام گلم سفره هفت سينتون هم خيلي قشنگ بود اميدوارم هميشه دلتون شاد باشه براي امير علي خوتسپ خاله راستي خانمي خيلي شبيه پدرتون هستيدا خدا براتون حفظش كنه
منا مامان امیرسام
26 فروردین 92 3:51
نرگس مامان باران
28 فروردین 92 10:38
امیر جونم کجایی؟ خاله دلم برات تنگیده
pichak
1 اردیبهشت 92 10:47
سلام واقعا خسته نباشی خیلی جالب بود ...خوش به حالت با اون تبلت خوشگلت ..مبارکت باشه انشالله که همیشه باهاش درس بخونی
مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 11:20
سلام امیر علی جونم من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی پیش منم بیا راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها