امیر علی جانامیر علی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

امیرعلی پسراژدها سوار

پسرم بو شد اما خدایا شکرت

1391/11/26 9:45
نویسنده : مامان معصومه
294 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون اون چشم باد کردت بشم من نفس من بمیرم اما هرگز نبینم اون صورت زیبات چیزیش بشه

دیروز ورزش داشتین از طرفه مدرسه باهام  تماس گرفتن و چون آقای معاون مدرسه آقای تبریزی  دوست بابا

رضا هستش اول کمی احوال پرسی کرد و گفت بچه ها زنگ ورزش که دلم یهو ریخت گفتم حتما بچم

چیزیش شده که گفت زمین خورد و سرش خورد به میله البته ما سریع یخ گذاشتیم دلم طاقت نیاورد سریع

رفت مدرسه دیدم زیر ابروی گل پسرم بد جور باد کرده و انگار از داخل خونریزی داشت نوبت دکتر گرفتم که

بایدببرمت نکنه خدایی نکرده چیزیت شده باشه ازت پرسیدم گریه که نکردی گفتی چرا یه عالمه گریه کردملبخند

خدایا شکرت که چشم بچم چیزیش نشد یا سرش به میله نخورد.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان نوژاجوني
25 بهمن 91 13:29
خداروشكر كه چيزيش نشد عزيزم


مرسی عزیزم
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:12
الهی بمیرم
خداروشکر به خیر گذشت


خدانکنه خاله خوب و مهربون
مامان ساجده
28 بهمن 91 20:20
خدا رو شكر بخير گذشت خدا خيلي بهش رحم كرد
براي امير علي جون


بله خدا خیلی رحم کرد ممنون مامانی
مونا مامان امیرسام
29 بهمن 91 0:00
خداروشکر که به خیر گذشت مامانی.
برای امیرعلی جوون


اینم برای شما بووووووووووووووس
مونا مامان امیرسام
29 بهمن 91 0:00
ممنون دوست خوبم که به یاد ما هستی.
راستش سرم یکمی شلوغ بود.بخاطر این چندروزی نبودم


خوب خداروشکر سالمین
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 بهمن 91 11:17
سلام مامانی کلی ناراحت شدم وقتی خوندم خداروشکرچیزی نشدبه گل پسرمون راستی دوستم خیلی ناراحت شدم ازحرفت به خدایاددوستان هستم اماگاهی اوقات خیلی درگیراین ووروجک میشم که حتی وقتی میخوام آپ کنم درچندنوبت مینویسم . گاهی میام سرمیزنم امامیگم بعدامیام نظرمیذارم که دوباره فراموشم میشه به هرحال شرمنده ممنون دوست خوبم بابت رای . گل پسرخوش تیپ روببوس ازطرف من
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 11:41
انشااله زودتر خوب شی عزیزممامانی وبلاگ امیرعلی رو تا قسمت طوطی خوندم...خوشحال میشم با هم دوست شیم.لینکتون کردم
هیراد و عمه لیلاش
2 اسفند 91 20:50
عزیزم خدارو شکر که گلپسری مشکل هاصی پیدا نکرد بمیرم براش خیلی ترسیده حتما


خدانکنه عزیزم آره خیلی ترسیده بود
مامي كيانا
5 اسفند 91 11:50
خدا بد نده به خير گذشت امير جون خيلي بايد مواظب خودت باشي
مامان رادمان
7 اسفند 91 14:51
امیرعلی جون بیشتر مواظب خودت باش خدا رو شکر که به خیر گذشته معصومه جان رمز خواسته بودی خصوصی برات گذاشتم
محبوبه مامان الینا
9 اسفند 91 9:38
مامانی آپ کن دیگههر روز بهتون سر میزنم میبینم خبری نیست بووووووووووووووس برای پسر اژدها سوار
منا مامان امیرسام
10 اسفند 91 2:07
منا مامان امیرسام
10 اسفند 91 3:07
مامانی دیدم سفرش قالب داده بودید.قالبهاش خیلی قشنگن. ریما که به من گفت بعداز من برا شما درست میکنه.که مال من رو هم هنوز نداده.یا من نیستم یا اون.الان حدود 6 ماهه
منا مامان امیرسام
11 اسفند 91 2:49
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 اسفند 91 3:48
خداروشکربه خیرگذشت صدقه زیادبده مامانی


چشم مامانی عزیز ممنون سر زدین