امیر علی جانامیر علی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

امیرعلی پسراژدها سوار

دروغی که واقعی شد

1391/9/24 17:43
نویسنده : مامان معصومه
291 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

niniweblog.com

اینجا امیر جون برای اینکه فرداش به مدرسه نره گفت آی مریضم آی گلوم

آی حالم بده.

امیرم

ولی بعدش من گفتم باشه نرو عیب نداره.بعد به بابا احسان گفتم بیا بستنی بخوریم که امیر یهو گفت منم میخوام گفتم مگه تو مریض نبودی گفت نه حالم خوبه می تونم بستنی بخورم.

niniweblog.com

ولی چون نباید بخوره منم براش سوسیس درست کردم با سس روش شکلک کشیدم

و جیگر جان میل نمودند

جیگر

 

niniweblog.com

ولی عشقم امروز واقعا مریض شد و حال نداره منم خیلی ناراحتم

واس همین نمیفرستمش مدرسه تا تبش پایین بیاد

البته توی اون حالتم همش میگفت آی تب دارم ولی باید برم مدرسه

توجه توجه

یعنی نرم مدرسه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

منم اصلا حوصله ندارم

niniweblog.comامیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله مرمر
25 آذر 91 0:34
ای بابا امیر الان کلی خوش به حالشه که مدرسه نمیره اما انشاالله زودتر حالش خوب بشه
مامان رهام
25 آذر 91 11:32
بلا دور عزیزم.ایشاله سالم باشی و تندرست
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
25 آذر 91 11:33
عزیز دلم یاد بچگی های خودم افتادم ولی هیچوقت دروغم نمیگرفت ... ایشاءا... زودی خوب بشه ...
مامان نوژاجوني
25 آذر 91 11:48
ماماني خوب ميشه اين گل پسر ناز ما.خودمونيما چه كلكي زده قربونش برم
باران قلنبه
25 آذر 91 17:25
اخه عزیز دلم خب مامانی حالا یه روز نره مدرسه مگه چی میشه!!!! امیر علی جونم ایشالا زود زود خوب بشی
هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 17:57
واااای عزیزم بعد از چندین سال خاطره سوم دبستان منو برام زنده کردیانشاالله زودتر خوبه خوب بشی گلم
مامي كيانا
26 آذر 91 10:07
واي كه چه بد شد واقعي شد ايشالا زودتر خوب شي پسر گل
باران قلنبه
26 آذر 91 20:11
نیستی کجاااااایی قربونت برم ایشالا خوب شدی دیگه عشششششق من مامانی اینا فقط برایه امیر علی جونمه واینا هم برای شما
مونا مامان امیرسام
27 آذر 91 0:12
ای جان خوب بچه حوصله نداره بره مدرسه مامانی خانم من کاملا امیرعلی کوچولو رو درک میکنم چون وقتی نمیخواستم برم مدرسه خودم رو که به مریضی میزدم ناله هم میکردم
مونا مامان امیرسام
27 آذر 91 0:14
مامانی شرمنده نبودم. کلی سر دوستت شلوغ بود.اخه دوباره خاله شدم.نی نی نگو بندانگشتی بگو.
مونا مامان امیرسام
27 آذر 91 0:14
عززیزم امیدوارم بهتر بشی. تزیین سوسیها هم خیلی بامزه بود .دلمان خواست
مامان ساجده
27 آذر 91 20:24
ای وروجک انقدر به خودش تلقین کرد که مریضه آخرشم مریض شد انشاالله که زودتر خوب شه
مامان درسا
28 آذر 91 1:40
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:21
سلاام دوست خوبم.ممنون سرزدید.
چشم من حتما بهش میگم اما خودش خیلی خوش سلیقه اس.
با شارژ میگیره
بوووس برای شما و پسر گلت


دست شما درد نکنه خاله خوب و مهربون
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 23:53
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شب های سرما یادتون همیشه با ما یلدا بر شما مبارک
باران قلنبه
1 دی 91 12:36
امیر علی جونم ببخشید اگه دیره ولی یلدات مبارک عسل خاله


مرسی خاله خوب و دوست داشتنیه من
باران قلنبه
4 دی 91 10:43
سلام من الان اومد نی نی چت شما انلاین بودین ولی نمیدونم چرا وصل نمیشه


فکر کنم نی نی وبلاگ قاطی کرده بود